Bu Blogda Ara

28 Ocak 2010 Perşembe

Mimlenmişimmm

Mimlendim...
Sevgili arkadaşım Balpötüşü beni mimlemiş...
Nedir bu mim olayı derken bende mimlenenler kervanına katıldım.
Kendime ait 7 özelliği anlatacakmışım.
Ve başlıyorum...

1- Kızıma ve eşime düşkünlüğüm... Onları çok seviyorum...



2- Çikolata ve kahve hergün muhakkak tükettiklerim.




3- Sıcakkanlı, samimi bir insanımdır.
Arkadaşlığa değer veririm.
Aynı zamanda yardımseverim.
Elimden geldiğince insanlara yardım etmeye çalışırım.

4- Astrafobi ve agorafobi sahibiyim,
yani şimşekten ve kalabalıktan korkarım.




5- İşkolik bir bayanım.
İş bitsin diye yemeğe bile çıkmadığım çok zaman olmuştur.
(Tabi şuan çalışmıyorum)

 

6- Gerçek doğum tarihimi bilmiyorum ve buna üzülüyorum.
Kimliğimde 29 Eylül yazar.
Ama ben 14 temmuz olarak bilirim.
80 yılında ramazan ayının 14. günü derdi annem...
Fakat yaptığım araştırma da 80 yılının ramazan ayının 14. gününün 27 temmuz olduğunu öğrendim.
14 temmuz mu? 27 temmuz mu? 23 eylül mü?
Buyur burdan yak...

7- Haksızlığa tahammül edemeyen bir tipim. :)

Benden bu kadar.
Hımmm...

Bakıyorum listeme ve ben de efsunum ve demari' yi mimliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder